17.10.06

verdad || vero

"¿quieres conocer la verdad? ¡no puedes manejar la verdad!"

No puedo manejar mi verdad.. quiero escribirla.. y no puedo... o no quiero.. mis verdades... me paso el día pensando en una, en otra, en otra... por mas que quiero dejar de analizar, analizo.. veo señales por doquier...

esta foto, aunque parece del atardecer, es de la noche... el obturador de la cámara se mantuvo abierto por 15 segundos.... eso hace que se vea distinto.... cual es la verdadera realidad? la obscuridad a simple vista? o la luz que se acumula después de 15 segundos? las dos? era de noche.. eso es una verdad.. pero tambien es verdad que ahi esta esa luz.. solo nuestros ojos no la ven..pero ahi esta...

cual de las dos es mas verdad? o si las dos son verdad... como dos verdades de lo mismo pueden ser tan distintas?



"ĉu vi volas la veron? vi ne povas kompreni la veron!"

Mi ne povas kompreni mian veron... mi volas skribi pri tio, kaj mi ne povas.. aŭ volas... miaj veroj... mi pripensas ŝin, aliulinon, aliulinon, dum la tutan tagon.... kaj mi pripensas la 'signalojn' .. mi ne povas malvidi ilin...

tiu ĉi foto, eĉ ŝajnas noktiĝo, estas nokto... la fotilo kaptis la lumon dum 15 sekundoj.. tio aspektigas la foton malsimile... kiu estas la vera veron? la malhelo per la okuloj? la lumo post 15 sekundoj? ambaŭ? estis nokto. tio veras, sed la lumo ankaŭ estas vero, niaj okuloj ne vidas tion, sed lumo ekzistas...

kiuj el la du estas la vero? aŭ se ambaŭ estas, kial du veroj pri la sama aĵo estas tiom malsimilaj?

1 comentario:

  1. La verdad, como la percepción, es tan relativa.

    ResponderBorrar