11.10.06

mujeres || virinoj

mujeres. no entiendo nada. después de 5 años de vivir con una aprendí nada. se que me diran que no hay que entenderlas, solo amarlas... bueno pues amé a una sin entenderla y no funcionó... la verdad es que hay que escucharlas... y para que escucharlas si no las entiendes? pero no solo escucharlas es suficiente... derepente le gustas a una.. derepente decirle que es guapa es ofensivo, derepnte te invitan a salir, derepente no quieren nada de ti, derepente te buscan, derepente no sabes nada de ellas, derepente se pintan para gustar, derepente les molesta gustarte, derepente vales chorros, derepente te quieren solo como amigo, escucharlas no es suficiente, pero hasta donde entoendo hoy, es lo que quieren.... cuando lo quieren

si... acepto comentarios diciendo que no es cierto, como no es cierto que les cambia el humor con la luna



virinoj.. mi komprenas nenion. post 5 jaroj je vivi kun unu mi lernis nenion. mi scias ke oni diras ke oni ne devas kompreni ilin, nur ami... mi amis ŝin sen provi kompreni kaj malsukcesis... verdire oni devas aŭskulti ilin.. sed kial aŭskulti se oni ne celas kompreni? ... tamen aŭskulti ilin ne sufiĉas...
fojfoje iu virino ŝatas vin, fojfoje diri al ŝi ke ŝi belas ĝenas, fojfoje ŝi invitas vin, fojfoje ŝi ne volas scii pri vi, fojfoje ŝi volas vidi vin, fojfoje ŝi beligas por esti ŝtatat, fojfoje ŝati ŝin malĝustas, fojfoje vi estas mirinda, fojfoje ŝi amas vin nur kiel amiko, aŭskulti ilin ne sufiĉas, sed je mia kompreno, estas kion ili volas... kiam ili volas

jes.. mi scias ke iuj komentos dirante ke ne estas vero, smae kiel ke la luno ne malkontentiĝas inojn

No hay comentarios.:

Publicar un comentario