6.10.06

abrazo || brakumo

¿cuanto pagarías por un abrazo de pareja? ¿han visto ese anuncio de mercado libre (ebay de latinoamérica) del beso vendido por internet?

hoy sentí un par de veces que odio haberme mudado dos veces. no importa si me pasó o lo decidi (estrictamente hablando sé que lo decidí)... no me gusto tener esos dos rompinuentos con el pasado tan seguidos... ni hablar de que esta el otro rompimiento ahí...

este año de rompimientos: se fue ella a vivir sola allá, renuncie a mi trabajo, me fui, me dijó que se acabó, se cabaó, renuncie de nuevo a mi trabajo, me regresé... sin contar con otras cosillas mas mundanas.

los abrazos son lo contrario de los rompimientos, te acercan, evitan la separación... un abrazo.



¿kiom vi pagos pro unu para brakumo? en latinameriko estas televida reklamo pri iu kiso vendita per interreto.. per mercado libre.. io simila al ebay....

hodiaŭ mi sentis kelkfoje kiom mi malamas translokiĝi du foje... ne gravas se la vivo elektis aŭ mi elektis .. (fakte mi lektis).. mi ne ŝatis tiajn du rompojn tiom proksimaj...

por mi estis jaro de rompoj... unue ŝi translokiĝis tie sola, poste mi maldungiĝis mian laboron, mi translokiĝis, ŝi anoncis la finon, venis la finon, mi maldunĝis alifoje, mi retranslokiĝis... kaj mi ne parolu pri aloaj etaj aferoj pri kotidianaj

brakumoj malas rompoj... ili proksimigas, ili malrompas... brakumo

No hay comentarios.:

Publicar un comentario