9.10.06

margaritas || lekantoj

el final...

hace 4 semanas, fue la ultima vez que la ví. me regaló una maceta con margaritas... dijo.. durarán 3 o 4 semanas. eso duraron. eso duro un intento de amistad. ayer me dijo que no podía ser mi amiga. que lo que digo le confunde.

el último día que la vi, recibí de ella un adios y unas flores
el adios no volvió a ser hola, y las flores polvo son.




antaŭ 4 semajnoj, estis la lasta fojo kiam vi vidis ŝin. ŝi donacis al mi terujo kun lekantoj.. ŝi diris, ili vivos dum 3 aŭ 4 semajnoj. ili vivis tion, same ol nia provo por esti amikoj. jieraŭ ŝi diris al mi ke ŝi ne povas esti mia amikino, ke kion mi dirias konfusigas ŝin.

la lasta tago kiam mi vidis ŝin, el ŝi mi ricevis adiaŭon kaj florojn
adiaŭo ne igis saluton, kaj floroj estas tero nun.

1 comentario:

  1. pues me da tristeza leer lo que escribiste )=.. pero así es a veces
    se gana otras no, pero sea lo que sea sabes que eres fuerte y sabrás seguir adelante, se que estamos lejos pero tiees mi apoyo, saludos =)

    ResponderBorrar