21.9.06

otoño || aŭtono


gris, originally uploaded by ·j·ú·b·i·l·o·.

gris otoño
todos festejamos la primavera... pero quien festeja el otoño? los del hemisferio sur! por que es su primavera.. platicando con alguien de argentina me di cuenta de que hoy empieza el otoño... dicen que la ciudad de méxico tiene dos estaciones... lluvia y no-lluvia...

el otoño si esta en mi vida... perdi mis hojas... viene el inviero? MADRES! dolera mas? curiosamente retrasamos el divorcio legal para diciembre... el 21 de diciembre empieza el invierno.... ojala no sea asi en mi vida tambien....

algo pense al desperatr y lo olvide.... algo de las puertas... tratare de recordarlo....

por cierto que RICO helado de cafe me comí ayer.... buena plática.. buen helado... y olvide la tarjeta de memoria de la camara... mal mal...



griza aŭtono

ni ĉiu festas la ekon de la printempo... sed kiu festas la ekon de la aŭtono? ĉe la suda duonsfero!, certe estas sian printempo tamen... retbabilante kun iu el argntino mi notis ke hoadiaŭ komencas la aŭtonon... oni diras ke en meksikurbo estas nur du sezonoj: pluva kaj malpluva....

aŭtono ja estas en mia vivo... mi perdis mian foliaron.. ĉu vintro venos?

HO VE! ĉu doloros pli? fakte ni leĝe maleziĝos decembre.. decembre komencas vintro.... esperene ne en mia vivo...

kiam mi vikiĝis mi volis skribi ion.. pri la pordojn... sed mi forgesis... espereble mi rememoros

kia BONGUSTA glaciaĵo mi manĝis hieraŭ.. bona babilado..bona glaciaĵo.. kaj mi forgesis la memoriaĵo de la cifera fotilo! stulta stulta!

No hay comentarios.:

Publicar un comentario