28.9.06

escuela || lernejo

extrañaré la escuela... hoy me invitó lita a dar una pequeña clase de electricidad... me impresiona como me embruja el pizarrón... estaba afuera del salón... muerto de miedo.. entro.. sigo nervioso... me paro en frente del pizarrón y desaparece... y aparece el maestro al que (creo) le salen las palabras continuas...

despues de la clase, se despiden los alumnos y dos o tres de ellos me dicen que entendieron, que les gusto... que mejor que eso?... eso me complica decidirme por bocar... la posibilidad de regresar al tec a dar clases... pero la lana que me pagarian en bocar no se compara...

por cierto hoy me compre en dvd x-men 3... y seguí practicando mis habilidades motocicletisticas en la urbe selvática....

las palabras de mija hoy fueron: 'hay gente que le puede hacer asi, ya lo dejó ir, déjalo tú'.. no entiendo como le hace mi ex para dejar de pensar en tantas experiencias juntos...



lernejo mankos al mi.. hodiau Lita invitis min por prelegi iomete pri elekton, en sia lernejo.. mirigas min kiel lernĉambro ŝanĝas min.. mi estis ekster la ĉambro timante pri la klaso.. mi eniris kaj ankoraŭ timis.. sed staris antaŭ la lernantoj.. kaj la timo malapris... kaj aparis la instruisto kiu (laŭ mi) parolas flue...

post la klaso, la lernantoj adiaŭis min, kaj du aŭ tri diris al mi ke la prelego estis komprenebla, ke ili ĝuis la klason... kio pli bone ol tio?.. tio malfaciligas la decidon pri mia ekslaboro.. la ebleco pri reinstrui universitate.. sed mono estis pli bone desegnante ol instruante...

mi hodiaŭ aĉetis x-men 3 dvd-on.. kaj mi daŭrigis plibonigante mian motorcikladon tra la ĝangal-urbo...

Hodiaŭ Mija diris al mi: 'estas homoj kiu povas fari tion, ŝi jam lasis vin, vi faru same'.. mi ne komprenas kiel mia eksulino povas forviŝio tiom da kunaj spertoj....

No hay comentarios.:

Publicar un comentario