29.9.06

flotando || flosante

cuando las cosas se ponen difíciles uno se aferra a lo único que parece no hundirse... ahora yo me aferro a mis fotos.. de hecho lo disfruto mucho... subir fotos, comentar las de mis contactos... y tomarlas desde luego...

algo que me dicen mucho es que algo bueno saldrá de esto.. no em encanta oirlo... "que bueno que regresaste" sale por ahí derepente... la verdad es que hubiera preferido no enfrentarme a esta experiencia...

si, no todo esta perdido, si tengo tiempo para otras cosas, si retomaré planes.. si hay oportunidades... pero si salen cosas buenas de los cambios... ¿por qué la gente no renuncia y se separa así nomas? ¡ah verdad!

no esta todo perdido.. pero nadie lo hace por gusto...

hoy me sentí mejor.. pero por estar ocupado, el amor sigue ahí.. no se va y dice ella que no se irá... no entiendo que hacer con el si no se va...

hoy vi xmen 3.... ¡que raro que mueran tanto!.. vale la pena

y mis fotos las puedes ver en: Flickr




kian la vivo malfaciligas, oni serĉas tion kio ne dronas.. nun mi flosas je miaj fotoj... fakte mi tre ĝuas ilin... enŝuti fotojn, komenti miajn, kaj alies.. kaj, komreneble foti...

io, kion mi aŭdas multe estas ke io bona mi ekhavos el la situacio.. mi ne tre ĝuas aŭdi tion.. "bonege! vi revenis!" oni ekkrias iam... verdire mi elektus ne vivi tian ĉi sperton...

ja, ne ĉio estas malbonaĵo, mi ja havas pli da tempo por kelkaj aferoj.. mi ja replanos aliajn aferojn.. ja estas novaj opcioj... sed se ŝanĝo estas tiom bona... kial homoj ne ŝanĝas laboron aŭ malgeedziĝas, nur pro la ŝnaĝo? eh? eh?

ne ĉio estas malbonaĵo.. sed neniu faras tion bonvolante

mi sentis pli bone hodiaŭ, sed pro ke mi laboris .. la amo estas tie ankoraŭ.. ĝi ne foriras... kaj ŝi opinias keĝi ne foriros... mi ne komprenas kion fari pri tio.. se ĝi ne foriras

hodiaŭ mi spektis XMen 3... strange ke multaj mortiĝas! vidinda!

miaj fotoj ĉe: Flickr

No hay comentarios.:

Publicar un comentario