22.9.06

maldita || damnita


rampa, originally uploaded by ·j·ú·b·i·l·o·.

maldita mudanza... no cumple sus compromisos. iban a venir mañana sábado a dejar mis cosas.. pero que la camioneta se descompuso... y que vendrán el lunes... odio que no cumplan lo que prometen... es lo que mas me puede molestar de alguien... esperar algo, no por mi locura, si no por que sale de su boca.. y no recibirlo... pero que puedes hacer? pensar que tampoco vendrán el lunes? eso seria equivalente a decidir perder lo que tengo...

a veces lo unico que te queda es volver a confiar... volver a esperar algo de alguien por sus palabras... si desconfias de todos, siempre.. jamas obtendrias nada...




damnita translokigistoj!.. ili ne plenumas sian diraĵon... ili diris ke ili venos morgaŭ sabate matene por lasi tie ĉi miajn aĵojn, sed la kamiono rompis.. kaj ili venos lunde... mi malamas tion, malplenumado.... estas kio min pli ĝenas el iu.. esperi ion, no pro mia frenezo, sed pro iu diris tion, kaj ne ricevi tion.. sed kion fari? pensi ke ili ne venos lunde? tio estos la sama ol akcepti ke mi perdos ĉion...

fojfoje oni nur povas fidi alifoje... alifoje esperi ke iu, laŭ sia diraĵo agos... se mi malfidas ĉiujn, ĉiam, mi neniam plu havos ion...

No hay comentarios.:

Publicar un comentario